Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

2 Oct 2011

Raw food. Day 4th

Rano sie ważyłem po kąpieli  przed wyjściem do pracy. 86,3 kg
od wczoraj czuje , jakbym chodził w przepoconej koszulce,
choć wkładam świeżą codziennie.

Na śniadanie pierwsze okolo 10tej zjadłem banana.
Potem kupiłem sobie 
surowiznę z kiełkami, 
dwa avocado 
i ze smakiem zjadłem w czasie przerwy.


 zrobiłem sobie obiadową i  do tych kiełków, marchewki i avocado dołożyłem brokuły oraz sałatkę Coleslaw i do tego zielona herbata.

Teraz zjadłem kiełki na gorącym oleju podgrzane z selerem, pietruszką i marchewką, startymi na tarce i skropionymi cytryną

Kolejne informacje  o mojej przygodzie z Raw Food na podstronie:
Raw Food. Day after day.

No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac