Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

1 Apr 2009

Bezczelna prowokacja


Zastanawia mnie jak długo jeszcze będzie trwało przyzwolenie politycznej poprawności na obrażanie uczuć religijnych katolików przy jednoczesnym zabranianiu obrażania uczuć wyznawców innych religii, nie będę ich wymieniał, wiadomo o jakie chodzi i która jest szczególnie chroniona i hołubiona.

Z drugiej strony wydaje mi się, że takie ekscesy jak opisany poniżej są specjalnie sterowane i popierane przez wydawców mediów, w ramach globalistycznej walki ze światopoglądem chrześcijańskim, a rzymsko - katolickim w szczególności.

Termin tej głupiej prowokacji jakoś dziwnie zbiega się w czasie z 4. rocznicą śmierci Jana Pawła II.

Ipswich: ulotka z papieżem oburzyła Polaków
Brytyjska Rada Standardów w Reklamie zabroniła używania wizerunku Jana Pawła II na ulotkach dyskoteki z Ipswich. Przeciw reklamie, na których papież trzyma butelkę piwa i obejmuje tańczącą blondynkę, zaprotestowała polska mniejszość i katolicy z Ipswich.
Organizacja Advertising Standards Authority uznała, że reklama promująca nocną imprezę w Club Fire jest obraźliwa i nakazała jej usunięcie. Oficjalną skargę do ASA wniosła Rada ds. Równości Rasowej w Ipswich i Suffolk.

Protesty dotarły najpierw do Ipswich Polish Club. – To jest bardzo obraźliwe. Zdecydowaliśmy się na wniesienie skargi do Rady po wielu sygnałach – mówi portalowi Telegraph.co.uk Sheila Soltysik, sekretarz Klubu Polskiego w Ipswich. – Bezmyślne działanie marketingowe wzbudziło konsternację wśród Polaków i wiernych wyznania katolickiego.

- Użycie wizerunku zmarłego papieża Polaka było wyraźnie obraźliwe. Uważamy, że dyskryminacja na tle wyznaniowym jest równie odrażająca jak każda inna – uzasadnia decyzję o wysłaniu skargi do ASA Jane Basham z Rady ds. Równości Rasowej.

Basham wyraziła również rozczarowanie, że do tej pory ani przedstawiciele agencji reklamowej, odpowiedzialnej za stworzenie ulotki, ani managerowie Club Fire nie przeprosili za niefortunną reklamę.

Członkowie Advertising Standards Authority uznali skargę za uzasadnioną, jednak nie odnaleźli w reklamie podtekstów rasowych. Według rzecznika organizacji reklama nie została stworzona w celu poniżenia Polaków.

Calość na ( http://wiadomosci.onet.pl/1945363,28350,wiadomosceu.html

No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac