Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

19 Jun 2012

Strzelec Opolski forum czytelników


Panie Redaktorze,
Jestem na emigracji bo nie mogę żyć w takiej Polsce.
Nie mogę tam wracać - bo wystarczająco długo żyłam w PRL, żebym teraz musiała żyć w tym samym bagnie.
Denerwuje mnie kłamstwo. Bez kłamstwa ta władza nie utrzymałaby się miesiąca. Denerwują mnie ludzie, z którymi musiałabym szukać przyjaźni aby miec prace, aby mieć rozrywkę. Oni nie sa źli, przeciwnie, uważają się za przyzwoitych.


Wybierają swoją władzę i zrobią wszystko żeby nikt im nie mówił, że ci z Platformy to są jacyś nikczemnicy.
Bo to są po prostu ich znajomi, ich żony i dzieci. Lekarze, nauczyciele, urzednicy... wszyscy znajomi królika. Że ponosza jakąś odpowiedzialność.
Ostatnio usłyszałam: a jaką odpowiedzialnośc poniósł PiS? 


Rozmowa jest niemożliwa. Oni nie chcą znać faktów, nie chca znać prawdy. Jeśli zaś nie znają faktów, nie ma o czym rozmawiać. Zostają emocje: Tusk czyli europa, a Kaczyński do szpitala wariatów.
Musieliby szukać gdzieś indziej. A oni znają tylko Wyborczą, TVN, zetkę.


A gdyby zaczeli myśleć, świat ich by sie przewrócił. Są otoczeni takimi samymi jak oni. W pracy, w knajpie, na wakacjach. Musieliby odejść z pracy, od swoich żon, zacząć mówić coś innego do swoich dzieci.


Takim ludziom jak Janda, Wajda, środowisku uniwersytetów, nauczycielom, lekarzom zawdzieczamy to bagno. Dali się oszukać, być może. A teraz został już oportunizm, konieczność, stado.
Z mafii się nie odchodzi. Nic ich nie zmieni. Chyba katastrofa, wojna.
emigrantka

No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac