Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

27 Oct 2010

The Truth about 10.04.10

http://www.youtube.com/watch?v=053Ec8dUGT8

SENSACYJNY FILM W HOLENDERSKIEJ TV O SMOLENSKU! OBEJRZYJ!
Wiekszosc filmu po ANGIELSKU i po POLSKU!
Jesli mozecie, to rozpowszechniajcie to na swoich blogach, w internecie, swoich kontach Youtube,
inaczej ta prawda NIGDY się nie przedostanie do mainstreamowych mediów.


Tłmaczenie tekstu narratora, autora listu znajdziesz pod adresem:
http://rebelya.pl/discussion/10209/list-z-polski-szokujacy-dla-zachodu-dokument-w-holenderskiej-tv-o-smolensku/
w tresci komentarzy.

Tak to się zaczyna:

Narrator:
Witajcie, Przyjaciele! Piszę do Was ten list z Krakowa, z Polski. Najprawdopodobniej, po tym jak przeczytacie mój list, dojdziecie do wniosku, że jestem szalony albo, przynajmniej, że wszystko w tym liście jest niedorzeczne. I wiecie co? Mam nawet nadzieję, że macie rację, a wszystko w tym liście jest halucynacją lub, w najgorszym przypadku, koszmarem. Mimo to, obecnie, ja sam oraz większość moich rodaków jesteśmy głęboko zaniepokojeni i niepewni. Może historia udowodni, że nasze obawy są fałszywe, ale my mamy naturalną tendencję do paranoi, która jest częścią naszej polskiej duszy. Może. Mam taką nadzieję. Ale teraz pozwólcie mi powiedzieć o moich obawach. Zaczęły się 10 kwietnia. To, co tu widzicie, to samolot, który się rozbił. To nie jest tylko samolot. W tym samolocie był nasz Prezydent, a także 95 innych osób. Wiele z nich, to członkowie polskiej elity. Samolot rozbił się pod Smoleńskiem, miejscu bardzo dla nas ponurym. Ale do tego wrócę później. Najpierw rzeczy pierwsze. Wypadek nie był tylko katastrofą dla Polski, ale także początkiem serii pytań, na które do dzisiaj nikt nie odpowiedział i to martwi mnie jeszcze bardziej.


No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac