Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

29 Oct 2012

Polish for English students. Nauka jezyka polskiego zaczyna sie od najprostszych slow.

Polish for English students
one to one
1 to 1
121
Lesson 1


Jak to swojsko dzisiaj brzmi.


Zapomnijmy jeszcze raz O tym, że nam było źle
Na to przecież przyjdzie czas, Kiedy wstanie dzień


Nie mów nic - zabawa trwa,
Świat się kręci a my z nim
Zdarta płyta gra
Zapomniany dawno hit

Daj mi tę noc,
Tę jedną noc!
Daj mi tę noc,
Tę jedną noc!

W ciepłych domach troski śpią
Utrudzone szarym dniem,
A tu w dłoni druga dłoń
I nadzieja w szkle

Daj mi tę noc,
Tę jedną noc!
Daj mi tę noc,
Tę jedną noc!

Tak niewiele trzeba nam,
Żeby bawić się do łez
Kolorowe oczy ścian,
Reflektorów deszcz
Zapomnijmy jeszcze raz
O tym, że nam było źle
Na to przecież przyjdzie czas,
Kiedy wstanie dzień

Daj mi tę noc,
Tę jedną noc!
Daj mi tę noc,
Tę jedną noc!,





Do not say anything - the fun continues, 
world go round and we with him 
playing a broken record 
hit long forgotten 
Give me this night, 
This one night! 
Give me this night, This one night! 

care in a warm home 
using wearied gray day 
here in A second hand 
hand I hope the glass 

Give me this night, 
This ONLY night! 
Give me ThAT night, 
ThAt ONLYnight! 

So much we need, 
To play with the tears 
eye color walls,
Headlight rain again 

Forget about the fact 
that we were wrong on this though 
will come THE time 
when getting out day 


Give me this night, 
This ONLY night! 
Give me ThAT night, 
ThAt ONLYnight! 




DAJ MI TE NOC -BOLTER BAND


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=TcNA3H1PVpE

No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac