Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

28 Apr 2011

Rajd Syren i Warszaw w Edynburgu



Jeszcze tylko kilka dni dzieli nas od wizyty w stolicy Szkocji grupy 25 starych samochodow z Polski. Przybędzie nimi 65 osób w tym 4 dzieci.
Przypominam 2 Maja o  godzinie 18tej na parkingu przy jachcie Britannia na Ocean Terminal.
Dzisiaj garść informacji od kolejnego uczestnika Rajdu Bogdana Stachowiaka z Kołobrzegu.


- Panie Bogdanie, trzy pytania. Czym pan się wybiera w tę daleką podróż do stolicy Szkocji?
- Mój skarb to WARSZAWA M-20, rok produkcji 1957, pierwszy polski model produkowany do 15 maja 1957roku.

Jako II właściciel posiadam oryginalną fakturę zakupu pojazdu oraz inne dokumenty z czasu eksploatacji przez I-go właściciela. Pojazd pochodzi z WAŁBRZYCHA.

- Od kiedy pan nim jeździ?
- Jestem posiadaczem tego pojazdu od1989. Od 15 maja 2003. pojazd jest zarejestrowany jako zabytkowy, a jego Numer Rejestracyjny to ZKL-1A z KOŁOBRZEGU. Pojazd ten do dzisiaj uczestniczył w różnego rodzaju imprezach zlotach i rajdach krajowych i zagranicznych w tym -Mistrzostwa POLSKI POJAZDÓW ZABYTKOWYCH 50-LECIE FSO w Warszawie w 2001 roku. Moja Warszawa odwiedziła kolejno następujące stolice Europy -BERLIN, KOPENHAGA, PARYŻ, BUDAPESZT, BRATYSŁAWA, WIEDEŃ, WILNO, RYGA a 29.04.2011r.udajemy się do EDYNBURGA - stolicy Szkocji.  

- Zdobył pan jakieś nagrody?
- Pojazd mój posiada wiele nagród i wyróżnień. Stał się zaczątkiem utworzenia STOWARZYSZENIA MIŁOŚNIKÓW DAWNEJ MOTORYZACJI w KOŁOBRZEGU, którego mam zaszczyt być prezesem zarządu. Stowarzyszenie nasze posiada osobowość prawną,stronę internetową-  www.smdm.kolobrzeg.pl  i jest rokrocznie organizatorem imprez  "A MOŻE MORZE?". W tym roku przypada w terminie 13-15 sierpnia 2011 w Kołobrzegu. Serdecznie zapraszam.            
- A ja serdecznie dziękuję i do zobaczenia w Edynburgu.          

No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac