Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

7 Nov 2011

Over the rainbow, każdy ma to na co zasłużył

Od dziecinstwa uwielbiałem tę piosenkę,
bo kiedy usłyszałem ją w wersji Wandy Warskiej, na gramofonie Bambino, kiedy tata przyniosl do domu pierwszy gramofon, czyli adapter, jak się to wtedy nazywało i kilka niebieskich płyt Muzy, to bardzo ją polubiłem.
I dzisiaj,kiedy słyszę to wykonanie poniżej,
i do tego oglądam podłożony obraz, to wydaje mi się, że jestem w raju.

Tylko ten popiól, wysypywany z urny do morza, na moment zamyslil mnie.
NO, ale każdego to przecież czeka...





Nieograniczone mozliwosci za darmo
Tworzyć skuteczny i bogaty biznes. 
Ty też możesz i jeśli oprzesz swój potencjał na misji życiowej, żadna siła Cię nie powstrzyma przed osiągnięciem sukcesu.


Nie dla każdego misją życiową są najważniejsze i najwyższe wartości, które chcemy realizować w życiu. Nie jest nią wielki dom, dobrze płatna praca, czy nawet prywatny samolot.
Misją życiową może być zabawa, radość, szczęście, miłość, spełnienie, wolność, zdrowie i wszystkie emocje i stany, które dają Ci poczucie, że jesteś na właściwym miejscu, że to co robisz ma sens i, że jesteś dobrym człowiekiem.

Aby skutecznie i dogłębnie poczuć szczęście zapraszam do programu automatycznego zarabiania przez internet:
**************** http://mybwbsite.com/5024512/c5 ***************

No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac