Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

29 Sept 2011

Raw Food. Day 1st

Zacząłem dzisiaj dietę raw food. 
Tylko na surowo, 
wszystkie warzywa,owoce, nasiona orzechy.
Nic gotowanego i podgrzanego powyżej 50st C.
Zero alkoholu. Zero mięsa i wędlin.




















Obejrzałem wczoraj ponownie film na YT, jak w 30 dni pozbyć się cukrzycy i postanowiłem od dzisiaj przejść na surową dietę.


Utarłem na grubej tarce
kawałek marchewki,
selera, pietruszki,
wkroiłem troszkę
kapusty białej i cukrowej
i ze dwa listki sałaty,  kilka kwiatków kalafiora,


posypałem wszystko ziołami,
wycisnąłem na to pół dużej cytryny
i zalałem oliwą z orzeszków ziemnych.


Było tego pełno na głębokim talerzu,
po same brzegi. 
Wszystko wymieszane z cytryną i oliwą.
Widelec i łyżka.


Nawet nie wiem kiedy to zjadłem.
Tak mi smakowało.
Aha, dzisiaj jest 29.września 2010
Waga 87,1 kg
Seler, jablko (reneta) i pietruszka z polskiego sklepu, 
kapusta, oliwa i cytryna z Cooperative.

No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac