Smolensk-2010.pl CHCEMY PRAWDY O ZAMACHU NA PREZYDENTA

14 Feb 2013

Benedykt XVI ORĘDZIE Z SERII OSTRZEŻENIE z dnia 11.02.2012

Na stronie http://izaluka.salon24.pl 
jest calosc , wszystkie zapisy z objawien dotyczacych m.in. Benedykta XVI


ORĘDZIE Z SERII OSTRZEŻENIE 
KTÓRE BYŁO DANE RÓWNO ROK TEMU 11 LUTEGO 2012 R.

Orędzie nr 343 z serii Ostrzeżenie (Sobota, 11.02.2012, godz.11.30)

Moja droga, ukochana córko, wszędzie następuje eskalacja wojen i bardzo szybko Ręka Mojego Ojca zainterweniuje, aby przynieść powstrzymanie tego zła.
Nie obawiajcie się, gdyż plany uratowania ludzkości zostały zakończone i teraz nie potrwa długo do Mojego Wielkiego Miłosierdzia, które będzie dane każdemu z was.
Nigdy nie bójcie się dzieł antychrysta w sytuacji gdy wy, drogie dzieci, macie w sobie siłę, aby poprzez modlitwę osłabić jego uchwyt nad światem.

Pozostali światowi przywódcy zostaną wkrótce zabici i Mój biedny Święty Wikariusz, Papież Benedykt XVI, zostanie usunięty ze Stolicy Apostolskiej w Rzymie.

Moja córko, w zeszłym roku mówiłem o spisku w korytarzach Watykanu.
Plan zniszczenia Mojego Świętego Wikariusza został opracowany w tajemnicy 17 marca 2011 roku i dojdzie do skutku, gdyż zostało to przepowiedziane.
Rozprzestrzeniajcie teraz Moje Święte Słowo w każdym zakątku świata i organizujcie, aby drukowane wersje Moich Orędzi szerzone były w tak wielu krajach, jak to możliwe.
Jesteście prowadzeni, więc musicie robić to, co jest najlepsze. Poproście Mnie w modlitwie, abym wysłał wam pomoc, i będzie to uczynione.
Wasz Jezus


No comments:

Post a Comment

Z powodu niechcianego spamu,
aby skomentować,
trzeba sie zalogowac